به گزارش قدس، سرهنگ مصطفی صادقی در این خصوص افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال توسط فردی سودجوء در منزل مسکونی اش در یکی از مناطق شهرک قاسم آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران دایره امنیت عمومی کلانتری ۲۰ قاسم آباد پس از یک سری تحقیقات نامحسوس و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از محل ۷ دستگاه ماینر قاچاق که با برق غیرمجاز در حال کار بود را کشف کردند.
صادقی بیان کرد: ارزش ماینرهای قاچاق برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.
سرکلانتر غرب پلیس شهر مشهد خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.





نظر شما